Panaszkezelési Szabályzat – Erra Transz Kft
A panaszkezelési szabályzat célja
A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a különböző csatornákon a Erra Transz Kft.hez beérkezett ügyfélpanaszok kezelésének a folyamatát.
A panasz bejelentésének módjai
Az Erra Transz Kft ügyfeleinek joguk van panaszt tenni az Erra Transz Kft által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségen:
Szóbeli panasz:
Szóbeli panasz személyesen, előre egyeztetett időpontban a Szervezet
mindenkori székhelyén tehető.
Írásbeli, elektronikus úton közölt panasz:
A Szervezet elektronikus levélben – üzemzavar esetén más, az Anonimer által
megadott elektronikus elérhetőségen, vagy az ügyfélszolgálat további
elérhetőségein keresztül – a panaszbejelento@anonimer.com e-mail címen
folyamatosan fogadja és biztosítja az Anonimer panaszbejelentő rendszeren (anonimer.com) keresztül
Kattintson ide a panaszbejelentéshez.
Kattintson ide a teljes panaszkezelési szabályzat letöltéséhez.