Panaszkezelési Szabályzat – Erra Transz Kft

A panaszkezelési szabályzat célja

A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a különböző csatornákon a Erra Transz Kft.hez beérkezett ügyfélpanaszok kezelésének a folyamatát.

A panasz bejelentésének módjai

Az Erra Transz Kft ügyfeleinek joguk van panaszt tenni az Erra Transz Kft által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségen:

Szóbeli panasz:
Szóbeli panasz személyesen, előre egyeztetett időpontban a Szervezet
mindenkori székhelyén tehető.

Írásbeli, elektronikus úton közölt panasz:

A Szervezet elektronikus levélben – üzemzavar esetén más, az Anonimer által
megadott elektronikus elérhetőségen, vagy az ügyfélszolgálat további
elérhetőségein keresztül – a panaszbejelento@anonimer.com e-mail címen
folyamatosan fogadja és biztosítja az Anonimer panaszbejelentő rendszeren (anonimer.com) keresztül

Kattintson ide a panaszbejelentéshez.

Kattintson ide a teljes panaszkezelési szabályzat letöltéséhez.